Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > A6 3.0 tdi Q nebo BMW 530 xd

 o Navštíveno 4350x o
o 14.01.2011, 12:34 | ladisv6
v mem prispevku pred par dny jste mi dost rozmlouvali a6 3.0 tdi. Nasel jsem druhou variantu v podobe bmw 530 xd. Odoje rok 2005 a mladsi.byla by to lepsi volba?vzhleedove me vice laka a6 ale technicky nevim.ma bmw taky nejake problemy se vstrika nebo cerpadlem?diky


o 14.01.2011, 12:43 | Nismo.Power
lepší volba motoricky, vzhledově je pro mě A6 mnohem hezčí auto.... zpracování u obou cca stejný svezení u bmw příjemnějsí ale nehledej v tom e39 už to je konzumní skoro jak a6....
s novou 530d tolik problémů už nebejvá a když tak až kolem těch 200tis a je to drahý ale jinak celkově docela spolehlivej motor....
xD je prča pak dělat třeba spojku když to máš v manuálu, stojí raketu a práce taky sranda z tou těžkou skříní....
ale co mě třebas dojímá tak u automatu (né u xD) je plastová vana !! kde na to dop*či soudruzi od ZF choděj ?? a ona to neni vana ono to je "vanofiltr" takže výměna filtru neobsahuje sundání vany a vyměnit filtr za 500 ale obsahuje výměnu vany která stojí 5000,- a nemusim mluvit o tom že zaprvý praská sama (je napružená) nebo když hodíš břicho na sníh tak jí kdytem podmotorem taky rupneš..... kokoti !!
ale bral bych v tomhle případě radši bmw.... můžeš to vopyčovat pak to docela i jede a žere ale motor to nevydrží....
zkoušel sem 530xd s čipem kterej měl snad skoro 600krouták a dost se to drželo sts takže dobrý ale spotřeba lol :)
o 14.01.2011, 12:46 | fredy
měl jsem 530d r. 2004 pojezdil jsem ho 2 roky a až na turbo a drobné opravy pohoda, hlavně pokud se rozhodnete pro BMW tak pořádně vybrat výbavu a s Mpaketem to vypadá úplně jinak. komfortní sedčky a třeba head display má co do sebe...
o 14.01.2011, 12:47 | Nismo.Power
jinak často na obou přední nápravy.... u audi klasika u bmw to je tim že př. kolo držej dvě naprosto směšný ramínka kousek od sebe a tlumič, od pohledu nechápu jak to kolo může držet na autě ani.... a 2005 vejš tam už bys neměl u bmw narazit na hliníkovou nápravu která se srala při běžný jízdě, tam už zjistily že to byla chyba tak daly zpět normál kov..... hliník už jen ramínka
o 14.01.2011, 12:48 | fredy
ještě teda přidám reakci na nisma: pokud budeš kupovat automat v BMW tak si nech zkontrolovat olej, řekne ti o té převodovce celkem dost, hlavně aby nesmrděl nebo nebyl černej, filtr jsem na svém měnil s ccenovkou 3500, tak myslím že není potřeba ceny zaokrouhlovat nahoru :)
o 14.01.2011, 12:51 | fredy
no a ještě jsem si vzpoměl že se tam dávala do motoru nějaká fičura, něco jako klapka která měla funkci hnaní nasávaného vzduchu přes delší cestu bo co aby se víc ohřál, ale ty klapky se čas zhroutili a pak zkončili tam kde neměli být a s tím souvisí nutná oprava motoru, ale dá se to vymontovat do prdele. mám pocit že snad od 05 nebo 06 to tam už ani není montovaný
o 14.01.2011, 13:48 | Nismo.Power
fredy : filtr jsme sehnaly z necelý 3k ale běžná jeho prodejka na zákoše byla 5k....
zvláštní že v bmw ti ani neřeknou po telefonu kterej tam máš mít podle vinka ani jakej automat tam je.... ZF , GM , Jatco a něco ještě jedna nevim jaká....

BTW zkontrolovat olej ??? s tim at de celý BMW do řitě !!! proč do**** nemůžou udělat normál do motoru měrku kterou by si moh běžnej user zkouknout a zabránit tak investici 100k+ do novýho automatu ??? jediná možná kontrola je prostě olej vypustit do čistýho a sundat vanu plastovou která pravděpodobně po sundání praskne na okraji a začne chcát.... potřebuješ vidět na ty dva magnety hlavně co sou ve vaně aby si zjistil jak moc je zhoblovaná vevnitř, napouštěcí šroub je na nejhoršim možnym místě aneb schovanej za plechem hned vedle vejfuke mezi kterym je asi tak 5cm místa přitom na druhý straně je parádně volný všechno....
stejně tak MB a jejich měrky..... maj alespon vytažený kontrolní místo na kapalinu do motoru ale tam je jen zátka, měrku má jen autorizák samo enbo si jí musí člvoěk vyrobit je na všechny auta stená ale kua auto za 2miliony a nemůžou tam dát kus drátu ?? nehledně na to že s tou uni měrkou naměří člověk pokaždý něco jinýho....

zlatá audi v tomhle , na tohle je jak MB tak BMW fakt banda vylízanejch hovad ! samo ZF apod neni jejich produkt ale dávaj ho tam tak sou za to zodpovědný...
o 14.01.2011, 14:05 | muSlim
"v mem prispevku pred par dny jste mi dost rozmlouvali a6 3.0 tdi" - a prečo si to teda nedal do toho istého vlákna? Hm?
o 14.01.2011, 14:23 | fredy
tak jasně že magnet řejne taky dost, ale na prvotní kontrolu myslím stačí odšroubovat výpust trochu odlít, určitě stačí 0,5dl a kouknout na něj, kouknout jesttli byl olej v převodovce někdy měněn, ikdyž já osobně nepřikládám servisní knížce žádnou prokazatelnou váhu v řešení co kde bylo měněno, zvlášť pokud by se jednalo o dovoz, tak to někteří jedinci razí doma, samozdřejmě čecháčci. ale i já kupoval auto v DE se serviskou a když jsem ji ukázal v Renocaru tak hned věděli, každej záznam byl vyplněn prakticky stejně, olej, filtry, ale taky PDF filtr a v převodovce olej atd atd... jasnej podraz od němčoura na mě, ale budiž...
o 14.01.2011, 15:11 | JP
Nismo: Tohle je ta spojka za raketu, nebo jsem něco přehlíd (kromě setrváku)?

foto k příspěvku  od JP

o 14.01.2011, 15:21 | Nismo.Power
fredy : je tam na tom jasně napsáno "lifetime" :) tomu rozumim jako doživotní náplň .... hned vedle je "use only BMW oil" :)

JP : samozřejmě originál, snad máš bmw za 1,5mega tak nebudeš dávat nějakou druhovýrobu.... myslim že to bylo nějak 26k což samo ještě neni nejhorší cena neb třeba na D5 volvo to výjde asi 40-50k.... s tim že samo nemusí existovat druhovýroba setrváku....
o 14.01.2011, 15:24 | PAVELK
spojka za raketu na BMW určitě není, nedávno jsem nechával dělat komplet včetně setrváku a celkem to stálo i s prací asi 35 tisíc, včetně dokladu. Ve škodovce zaplatíš podobnou cenu.Nedávno jsme byl na vrakovišti kde maník měl vždy Audi a poprvé si pořídil BMW E60 kde je spokojenej jelikož Audi se neustále srala.
o 14.01.2011, 15:30 | JP
E60 už neni auto za 1.5 mega, ale třeba za 300-400, já bych se Sachsem fakt problém neměl:))
o 14.01.2011, 16:17 | Escudo
Sachs dobrej, cena hodně snesitelná, jen bych se bál aby se nemusel měnit setrvák :o)
o 14.01.2011, 19:22 | Syrup
escudo: setrvak se da z druhovyroby sehnat do 15k ... takze to taky neni tak strasny.

btw e60 za 1,5 mega LOL to je hlaska dne!

btw2: zajimalo by me jestli i do tohohle prispevku, kde Nismovi nekdo neco vyvratil, Nismo jeste neco prispeje :D
o 14.01.2011, 19:31 | PAVELK
JP:by ses divil že je to ještě za takový peníze není tomu tak dlouho co můj známý kupoval jednu skladovku v plný za víc než píšeš
o 14.01.2011, 21:07 | ladisv6
chlapi díky všem, jen jsme se posunuli dál od výběru mezi těma dvěma autama.. :) mě třeba na BMW vadí že se podle něj dělají chevrolety..teda aspoň mě přijdou vzhledově podobný. ale rozhodující jsou jízdní vlastnosti, funkce pohonu na sněhu a spolehlivost.díky
o 14.01.2011, 21:12 | PAVELK
bez debat jedině BMW :-)
o 14.01.2011, 22:56 | Nismo.Power
a kolik stálo nový v před nějakejma 5-6 lety to auto ??? nebavim se o ceně vylítaný plečky před smrtí.... padaj dolu jak hrušky ale rozhodně né tak rychle jako dobový 7er který sou rádi že najedou 200-250 a pak se toho nemůže nikdo zbavit ani za čtvrt mega neb to koupí jen blázen....

PAVELK : 35 origo vč. setrváku ?? pokud ano tak to je dobrá cena....

syrup : kdo mi tu co vyvrátil ? cenu originálních dílů ? kvalitu olejový vany ? kvalitu př. nápravy či nápravnice...... pouze sem upozornil na vady na kráse na který to trpí, já to auto narozdíl od tebe neviděl jen projet vedle sebe ale dost věcí sem na nich už řešil a opravoval a samo jel v různejch motorizacích včetně 4kolky....

každopádně tak i tak bych z toho výberu bral bmw (když ne subaru s pořádnou 4kolou a boxer naftou) je to lepší volba než nehorázně konzumní audi.... mě třeba u audi vadí že když projedu A4/6/8 tak mi všechny příjdou stejný jen jinak široký....ale prostě ze všech mám stejnej divnej pocit že jedu v igelitový tašce která se liší jen velikostí a barvou ......
u bmw i když vemu v potaz tuhle dobu temna ,mezi e46/39/38 a F řadou, jako dobou pojízdnejch křápů který sou hnusný , místo palubky maj kuchynskou linku, zpracování k breku a pocit jízdy kterej nebyl v bmw špatnej je tutam...... ale aspon člověk pozná rozdíl mezi tim že jede v 3er nebo 6er... každý se chová proste jinak narozdíl od DE....

o 15.01.2011, 12:14 | Syrup | Upraveno: 2011-01-15 12:15:43
nismO: nevyvracim kvalitu olejovy vany, napravy nic takovyho, pod timhle autem jsem nikdy nelezel. Ale to ze napises ze na auto za 1,5 mega nikdy nepachat druhovyrobu je proste picovina, 1,5 mega stalo kdysi i to tvoje überauto STS (ok,mozna min) a nakupujes ND jedine v caddy??
o 15.01.2011, 12:16 | nome
a co něco jiného ?? [ Link ]
o 15.01.2011, 17:16 | Knightey-
Za me A6 3.0TDi ale jedine v quattru a v automatu, jinak to je o nicem :)
o 16.01.2011, 10:24 | CervinVega
BMW je oproti Audi vždy jednodušší a funkcni konstrukce, neustale invence a řešení, která mají v reálu smysl... Olympiáda je marketingovej hezky zabalenej bonbon :-)
o 17.01.2011, 10:54 | RedBaron
BMW mají taky svoje idiokratický prvky, ale skutečně se jedná o prémiovou techniku a prémiovou jízdu. Audi je prémiová jenom vzhledem a palubkou, jízda je stejná jako v Oktávě nebo v Passatu s výrazným pocitem motoru před přední nápravou táhnoucím auto z každé zatáčky ven stylem škody 120, jen tady má to kladivo železo vpředu :o) Tím spíš že z 80% jsou to ty samý předokolky jako zbytek koncernu, jen s jinou kastlí.

K dobru Audi můžu přičíst bezkonkurenční protikorozní ochranu, každý BMW po pár letech běžného provozu se stává obětí koroze, zatímco není problém potkat kilo doutníka z 84. roku s bezvadnou kastlí. U BMW totiž ještě neslyšeli o řádně provedeném galvanickém pozinku.

Subaru by bylo fajn ale jak v minulosti, tak v současnosti u nich nenacházím adekvátní motory dané třídy, jakými se mohlo a může chlubit BMW. Buď totální bída nebo přefoukaný a užraný nesmysl ve střední třídě, ve vyšší střední tam kde má BMW výkonový střed (530i/d), tam má Subaru svůj absolutní vrchol (H6 3.0). U BMW není problém koupit 300PS diesel nebo 500 PS benzín.
o 17.01.2011, 11:57 | Shr3k
Kdybych kupoval Audi, vybral bych si snad jen Allroad Quattro, jinak vše ostatní hraje pro BMW.
o 17.01.2011, 19:03 | Knightey-
RedBaron: dosti odvazne tvrzeni o tom ze jizda v Audi je stejna jako v Octavii ci Passatu, lehce mimo misu.
Co se tyce pohodli atp, tak je to uplne nekde jinde a rozdil s quattrem a bez quattra je taky znat a to proste ani Oktavka a ani Passat nemaji.
U BMW je treba lepsi ovladatelnost, kort kdyz clovek umi s nahonem na zadek v pridade sDrivu a s xDrivem to je srovnatelny s quattrem od Audi. To jen tak na okraj.

Ale stale plati to, ze pokud auto od Audi, tak jedine v quattru a pokud mozno v automatu (jen ne MULTITRONIC - ale ten se stejne v quattrem nedela). Jinak to auto postrada na smyslu.
o 23.10.2011, 19:35 | sonyk02
A jak se pohybuje spotřeba u těchto dvou vozů s pohonem 4x4 ?
o 24.10.2011, 07:35 | Zdeny60 | Upraveno: 2011-10-24 07:36:07
530D 4x4 r.v. 2010 - průměr 8-8,5 nafty/100km-má kolega z firmy.
o 24.10.2011, 11:27 | cezetko | Upraveno: 2011-10-24 11:28:44
530XD rv 2006, na palubáku 9,1 litru/100km. Jezdím dost živě a rychleji

Jinak, když jsem to auto na jaře kupoval, tak jsem vybíral právě mezi A6 a E61. BMW jednoznačně vyhrálo, pocitově a i líbivostí interiéru. A6 se mi líbila více zvenku, ale po svezení mě nepřesvědčila, tak jsem volil právě BMW:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3438 sekund.